2012. június 14., csütörtök

Katalógus

Kicsit lassítottam a tempón az utóbbi hetekben. Tudatosan, mert hirtelen túl sok dolog halmozódott fel és azt vettem észre, hogy fontos pillanatokról maradok le a nagy rohanásban. Aztán arra a pontra is eljutottam, hogy le kellene tisztáznom magamban, hogy honnan hova tartok, eddig "mit tettem le az asztalra" és még mit szeretnék rövid és hosszú távon. Nem mondom, hogy minden kristálytiszta, de pár dolog a helyére került. Útközben pedig készítettem magamnak egy katalógus félét. Nem klasszikus katalógus, inkább csak egyfajta bemutatkozás az ékszerekről, viszont később a megrendeléseknél is jó hasznát lehet venni. Könnyebb áttekinteni a kínálatot. 

A képre kattintva megnézhetitek.


Fogadjátok olyan szeretettel, ahogy készült és Lacónak köszönöm a sok segítséget itthon, mert ez nekem elég nagy falat volt. :)

15 megjegyzés:

Erika írta...

Ez annyira szép és elegáns!!

Névtelen írta...

Olyan jó volt együtt látni ezt a sok szépséget, nagyon szuper a katalógus (is)!

Naponta jövök gyönyörködni, felüdülni...

Edina

Kisnyul / Andi írta...

Csudálatos! Külön-külön is, de így egybe... tényleg felüdülés végiglapozgatni.

LittleMucli írta...

Gratulálok,nagyon szép munka. Olyan jó egybe látni a munkáidat :)

stenonis írta...

Nagyon jól sikerült :)

Julcsi írta...

Mi is köszönjük Lacónak:) Ez nagy ötlet volt, mert mondhat vagy tehet bárki bármit, a te ékszereid egyediek és utánozhatatlanok!:)

Kála írta...

Gyönyörű lett!

norcsella írta...

Ez valami csuda! Olyan, mint Te. A Te egyéniségedet, lényedet tükrözi. S mennyi minden tetszik belőle és mennyi nincs még nekem. :o)

Szilvi írta...

Nagggyon profi, és öröm lapozgatni.

Mtunde írta...

A katalógus annyira szuper!!! Egyedi, benne van minden, ami fontos, és olyan kompakt! Gratulálok!

Fércművek írta...

Köszönöm mindenkinek! Nagy öröm, hogy nektek is tetszik! :)

Zsuzska írta...

Kedves Judit!
Gratulálok, csodaszép.

A fotók, a dizájn, minden.
Ez egy profi munka.

Névtelen írta...

Fantasztikusan jó lett! Igazán gratulálok hozzá. Végig mosolyogtam miközben néztem.

Kata

Judit írta...

Ó, de szép! Kellemes, kedves, modern, egyszerű, én is akarooook

Szabó Zsófia írta...

Judit, ismét gratulálok! Mennyi színes, csodaszép oldal! Fülig ért a szám, miközben olvastam, nézegettem, gyönyörködtem. :D Igazán professzionális lett. Nem is tudom melyik a kedvenc oldalam. Nagyon ügyes vagy, és olyan jó, hogy meg tudsz újulni! :o) További sok sikert kívánok!