2012. június 27., szerda

Mozaik

Hamarosan mutatok kész ékszereket. Újdonság. Ahogy a gyöngy is, főleg nagy mennyiségben.



Amikor ékszerhez vásárolok kellékeket, a gyöngyös boltokban mindig ugrik gyöngy is a kosaramba. Egy-kettő mutatóba, hogyha a fülbevalókhoz szeretném őket használni.  Most viszont egyszerre elég sok ugrott a kosaramba, mert egyfajta gyönggyel szerelembe estem.

A fércműveknél nem tilos a gyerek munka, úgyhogy gondoltam a fiúk is besegíthetnek. Nagyon meglepődtem, hogy milyen ügyesek az apróságokkal is. Azt hiszem ők is meglepődtek. Folyt. köv, mert sok kombináció forog a fejemben. :)



11 megjegyzés:

muzli írta...

Nagyon kíváncsi vagyok. Ha olyanok, amilyet gondolok, akkor húúúúúú.

Fércművek írta...

Mondtam is itthon, hogyha senkinek sem tetszik, nekem akkor is szerelem, úgyhogy akkor a magam kedvéért készülnek majd. :)

M-ici írta...

Háhá, sok kis rabszolga. :D Én meg csak bonyolítom a dolgaimat, ahelyett hogy egyszerűsíteném, hogy akár még az uram is be tudjon segíteni. :DDD

Fércművek írta...

Na látod, pedig nálatok is van sok , ügyes szorgos kéz. :) Éljenek a fiúk! Lehet, hogy Maflát is befogom. Neki is határozottan tetszettek a gyöngyök.:)

Mademoiselle írta...

De jó ötlet ez muffintepsi-gyöngytartó! :-)

dyna írta...

zseniális ötlet, csak a gyámügy meg ne lássa! :DDD
jujj, nagyon tetszetősek az alapanyagok, várom már a kész fotókat is! :)

Szilvi írta...

Ismerős a kép, drága Bencém sokat fűzött velem mikor ilyen idős volt mint a Tieid. Azóta is kedvencem az a karkötő amit ő készített.
Szerintem ezeknek is nagy sikere lesz a népeknél, majd meglásd.

Betka írta...

Ó, de helyesek így szorgoskodva! Szép csendesen szoktam meglesni a bejegyzéseid, de ezt nem hagyhatom szó nélkül :o)) Nagyon kedvesek az "életképeid" - várom a folytatást.

Fércművek írta...

Majd csemegézek a hajat tépős, veszekedős, morcogós életképekből is, mert ez így szirupos. :)))

Judit írta...

Hú, de nagyok a fiúk már:))) Gyerekmunka, jó dolog, én is szoktam őket dolgoztatni:))

Szabó Zsófia írta...

Nagyon kíváncsi lettem, Judit! Imádom a gyöngyöket, de már rég nem fűzögetek. Amit Mafláról írtál, hogy befogod a munkába, arról eszembe jutott, hogy az én cicám, Samu, mindig befeküdt az asztalomra, amikor gyöngyöztem. Nagyon szerette "pofozgatni" a láncokat, karkötőket. :D