2012. június 11., hétfő

Nyári újdonságok - 1. rész

Az időjárás ugyan nem ezt sugallja, de itt a nyár. Kicsit késve, de hozom a nyári újdonságokat a héten. Az elsőről el kell mondanom, hogy a fejemben és a papíron nem ez volt a favoritom, de élőben egyszerűen szerelembe estem és ahogy kézhez kaptam az alapokat, futottam haza, hogy mindenféle gomb páncélt készítsek nekik. Az ékszerteknősöknek. :)



Nagy örömömre a WAMPon is értő közönségre találtak, úgyhogy hamarosan a kitűzők után jönnek a medálok és a gyűrűk is teknősítve. :)



Mire megmutatok minden nyári újdonságot, hátha lesz is nyár. :)

13 megjegyzés:

Eva Nemeth írta...

hogy ezek a teknősök mennyire, de mennyire nagyon aranyosak!! :) imádom őket!

Kála írta...

Annnyira tündérbogyók!!!

Fércművek írta...

Nekem is szerelem és nem gondoltam volna magamról. :)

Emi írta...

Kisfiam már le-tipistoppolt egyet, nagylányom még nem bír választani...mert éppen teknőst rajzol :) A Kicsi lehet, hogy teknőssel álmodik éppen...

frihanna írta...

Nagyon édesek!!!!

Mtunde írta...

Már látom is, ahogyan a lányom is rákattan a fércekre.... :)

Szabó Zsófia írta...

Micsoda ötlet! Ékszerteknős! :o)

Artmona írta...

Nagyon cukik!Én is készítettem hasonlóakat a napokban ,üvegből olvasztottam őket,úgyhogy tekiződhetünk!:)Mona

cinnamon írta...

óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó, de cukik!
Hát ez egy must have, csak még ki kell találnom, hogy milyen mintában!
Amúgy, ha lemaradtam a WAMP-ról :( mennyiért tudom megrendelni?

Kösziiiiiiiiiiii:

Drk írta...

naaaagggyon eedesek!!!! :))) <3

Fércművek írta...

Már vannak fent a Meskán. :)

hentaii írta...

Na, eddig bírtam! Most már be kell szereznem egy gombékszert. Kitűzőt, nyakláncot... ajjajj... na, mire végzek az ebédfőzéssel, kitalálom. :)

Fércművek írta...

:)