2012. június 8., péntek

Titok

Hogy mivel foglalkozom mostanában, tulajdonképpen nem titok, csak egyben szeretném majd megmutatni.
Viszont addig is hoztam egy kis, a titok témakörhöz kapcsolódó újdonságot. 
A vásárokon szinte minden alkalommal elhangzik a kérdés, hogy a macaron láncok vajon nyithatóak-e? És én minden alkalommal elmondom, hogy sajnos nem, majd visszakérdezek, hogy miért, egyébként mit tartanának benne, hiszen olyan kicsi a hely. Erre még nem sok konkrét választ kaptam, de azért én elkezdtem kutakodni a témában. És találtam gombhoz illő kabá..., ja nem is, gyűrűt. :))


Ti mit tartanátok benne?

11 megjegyzés:

kinga írta...

Nekem van egy ilyen nyitható nyakláncom, és abba egy kis papírt tettem, amire rajzoltam egy szívecskét, és beleírtam, hogy Balázs:)
Kicsit giccses, de hát stílszerű:)

a Matula ikrek írta...

öööö, méreténél fogva talán egy Saridont, hogy a nyári fejfájásoknál mindjárt kéznél legyen. :o)

Noémi írta...

Szerintem egyértelmű: krémparfümöt!
De képes lennék akár testvajat is beletenni, amit kézkrém helyett használnék.

hanga írta...

Látom, perverz lehetek, mert nekem egyből az ugrott be, hogy egy-egy hajszálat a gyerekeimtől... pufff....

kakaotittam írta...

nekem nyaklancba van hasonlo es mindig valaki ir bele levelet vagy rajzol:))))))

Emi írta...

Egy kis mérget, naná! :)

Sasa írta...

A nyakláncban a gyerköceim képét, a gyűrűben valami krémet!

Ágnes írta...

Icipici tejfogacskát! :) Három beleférne??

Fércművek írta...

Talán a nagyon picikből. :) Egyébként mind nagyon jó ötlet. Egy kerek tabletta elfér benne, azt már kipróbáltuk. :)

babuci írta...

Én Ninja port tennék bele. Eltűnnék, amikor csak akarok.......Szuper helyes kis gyűrű....

Névtelen írta...

ezeket a remek dolgokat meg is lehet venni valahogy? :)