2012. július 7., szombat

Mert megérdemlem

Eddig viszonylag jól bírtam a meleget. Szerencsére nem kell sokat járkálnom, itthon azért kibírható a hőség, de hétvégére azért belefáradt az én szervezetem is. Reggel mozdulni sem volt kedvem. Úgyhogy amikor délután rávettem magam egy kis munkára és a műhelybe is lejutottam, akkor a sok teendő között megszületett ez a kitűző is, mert megérdemlem. Pedig nem is L'Oreal. :)


Így előkerült az a doboz is, amiben sok-sok bolhapiacos apróság van összegyűjtve. A régebbi blogolvasók talán emlékeznek még az ezekből készült ékszerekre. Még az is lehet, hogy hébe-hóba még belenyúlok abba a dobozba. :)

4 megjegyzés:

Tündéri Lonka írta...

ó igen, erre vágyom, erre! elismerésre. nagyon szeretnivaló

eva nemeth írta...

én ilyet most biztosan nem kapnék, viszont nagyon ötletes :)

Fércművek írta...

Tőlem bármikor. :)

orsolya vanessza kiss írta...

:)))