2012. július 30., hétfő

Névnapi Bryan

Olyan kár lett volna kihagyni. Sokáig tépelődtem, mert már láttam élőben és hó végén már nem olyan egyszerű egy koncertjegyet megspórolni a konyhapénzből, de az utolsó pillanatban megszületett a döntés - éljen a névnap - és annyira nem bánom, hogy csak na. :) A hétvégén gyorsan be is fejeztem majdnem minden megrendelést, hogy csak erre koncentrálhassak a kellő időben. És akkor jött a monszun. És egyszerűen nem értünk el szárazon a Sportcsarnokhoz. Olyan volt, mint egy medencés buli. Mindenkiről csurgott a víz, aki velünk egy időben érkezett. Rajtam nem volt száraz ruhadarab, mintha egyenesen a mosógépből öltözködtem volna. Voltam már pár koncerten, de olyat még nem láttam, hogy a mosdó előtt a kézszárító előtt kígyózik a sor. :) Haza is akartam fordulni, mert úgysem kezdik időben, bőven átöltözhetünk, de itt is kellemes meglepetés ért, mert tulajdonképpen időben kezdték. És aztán 2 és fél óráig meg sem álltak. És úgy a harmadik dalnál kikristályosodott, hogyha egyszer megnyerném a lottót, az összes koncertre elmennék, ami érdekel, bárhol is legyen a világon. Biztos maradna rávaló amellett, hogy a férjem ugyanebből az apropóból kilövetné magát az űrbe. Max. neki csak az odaútra telne. :P Teljesen elvarázsolt ez a Bryan Adams-nek álcázott energiabomba és szeretném remélni, hogy 50akárhányévesen ilyen hitelesen, ilyen energiával, ilyen lelkesedéssel és ilyen természetes tehetséggel dolgozom majd és élem az életem, mert akkor nagyon jó lenne nekem. Ja, és tudjátok, hogy nekem az egyszerű a nagyszerű. Külön nagyon tetszett, hogy egy szál hosszú ujjú pólóban, farmerben, minden sallang és extra színpadkép nélkül is tud valaki olyan hangulatot teremteni, hogy a közönség megőrüljön. Jó volt, na. :)


Sajnos valamiért nem tudok videót linkelni, de ha kedveltétek és régen hallgattátok, keressetek rá a YouTube-on, mert érdemes. :)


3 megjegyzés:

eva nemeth írta...

nem is tudtam, hogy ilyen nagy fan vagy :) tökjó, örülök, hogy ilyen szuper névnapid lett!

Fércművek írta...

Nem a klasszikus értelemben vagyok nagy fan, de kicsi korom óta jelen volt a zenéim között. A mostani koncert is elég sok mindent eszembe juttatott a múltból, ami már régen fordult meg a fejemben.

Hajnalka Nagy írta...

dejóóóó volt is Neked, ám! :)