2012. július 4., szerda

R



A fércművek mostantól bejegyzett márkanév. A 206580-as számon lajstromozva. És én ennek nagyon örülök.  Nekem fontos volt. Nem az utolsó fejezet - az útnak szerintem még mindig az elején vagyok - , nem is azt  érzem, hogy az i-re felkerült a pont, de mindenképpen egy fontos lépés a fércművek életében. Vagyis az enyémben. Egyszerűen most boldog vagyok. Már csak azt sajnálom, hogy most, hogy hivatalosan is használhatom a név mellett az R betűt, még mindig nem tudom pörgetni. :)

20 megjegyzés:

Julcsi írta...

Nagyon örülök!
Sejtettem már tegnap este, Zaza bejegyzése után:) Éljen!

Fércművek írta...

Akik szinte a kezdetektől velem vannak, végig követték az utat, ők talán jobban megértik miért örülök, de nagyon. :)

Gaby Erika írta...

Én is gratulálok! Őszintén örülök Neked! Sok sikert a továbbiakban!!! :)

Julcsi írta...

Mi meg veled örülünk. Ez nem kérdés:)

Névtelen írta...

Milyen érdekes, hogy pont a múlt héten olvastam el a blogodat a legelejétől és mennyire látható a változás, a fejlődés és a saját stílus megtalálása.
Nagyon sok sikert kívánok a továbbiakban is!:)
Üdv,Niki

Fércművek írta...

Örülök Niki, hogy valaki még vissza is olvasta a "múltamat". :) Hosszú volt idáig is az út, de remélem még több van előre felé. :)

Mtunde írta...

Nagy-nagy gratuláció, és igen, legyen még hosszú és ilyen szép utad!!!

Ági írta...

Gratulálok! Nagyon büszke vagyok rád! Csak így tovább, alkoss gyönyörűségeket! :)

Huligánlány írta...

Gratulálok, ismerem az érzést:-) Kívánom, hogy sikeres legyél, legalább annyira mint eddig, de inkább jobban!
(a minap a mestán találtam egy FILCMŰVEK nevű boltot... hm...)

Fércművek írta...

Igen, én is láttam már. Én is írok egy hm...öt.

Kata írta...

Szívből gratulálok ♥

frihanna írta...

Gratulálok!!! :)

Évi blogja :) írta...

:)

Ahama írta...

Szívből gratulálok! Egy merész váltással ennyire sikeresen felépíteni egy teljesen új világot igazán nagy dolog. További sok sikert!

Fércművek írta...

Nagyon köszönöm a kedves szavakat! :)

Evelin írta...

Óóó de nagyon nagyon megérdemelted már! Gratulálok :))))))

noljyémi(¯`v´¯)hbsbbs írta...

Gratulálok:))
Díjazlak: http://habos-babos.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html

era írta...

Grat! ...és apergetés is megtanulható kitartás és AKARAT kell hozzá(és az Neked LÁTHATÓAN van elég! :-))))) ) Montágh Imre segít! Erika

Judit írta...

Hű, de klassz, micsoda lépés! Mindig tartogatsz valami meglepit:)

Timici írta...

gratulálok!:)