2012. augusztus 20., hétfő

Lista

Nem írom le a listámat, hogy az utóbbi hetekben miken ügyködöm, mert a legtöbb hétköznapi, minden háztartásban fellelhető feladat, nem túl izgi, de meg kell csinálni és kész. A másik ugye a külföldi vásárhoz köthető, hiszen tényleg 1, max. 2 bőröndbe kell gyömöszölni az eddig egy autót megtöltő vásári kellékeket, ergo újak készültek. Ez sem túl izgalmas, inkább centizős, tervezős feladat, de az időt, na azt viszi.  És akkor ma egy olyan ponthoz is eljutottam, hogy fényképezni kell. Nagy mennyiségben, hogy legyen majd miből mazsolázni, mert nyár ide vagy oda, dolgozni is kellene. És akkor ez a kedves is a lencsevégre akadt. :)
Bár ma, max. a jeges tea verziót tudom elképzelni. :)

5 megjegyzés:

zazálea írta...

ez hol lesz, Judit?
csak nem Amszterdamban?

Fércművek írta...

Igen. Akartam is kérdezni, hogy ti mikor mentek, mert láttam, hogy kérdezősködtél szállás ügyben.

Rita nyirati írta...

szerintem mi októberben, viszont baromi jó szállásokat találtam,ill.ajánlottak nekem!

Rita nyirati írta...

mikormentek?

Fércművek írta...

Augusztus vége, vásár szeptember 2, izgi, aztán majd meglátjuk. :)