2012. szeptember 27., csütörtök

It's good to be me

Sokszor eszembe jut ez a sor egy Madonna videoklip végéról. Mert történt, hogy ugyan dokumentáltam, de a blogra még nem került fel, milyen jó is volt nekem, amikor hazajöttem Amszterdamból. Két csomag is érkezett akkortájt, ami megmelengette a szívemet. :)

Az egyik Kiseriéktől érkezett. Csupa kedvesség, csupa törődés, szeretet volt abban a csomagban. Nézzétek csak, például ilyen finomságok.



Meg sem érdemeltem, de nagyon köszönöm! Innen is puszi értük! :)

A másik egy Bakarasz meglepetés volt. Csodálatos rókás füzet csak nekem. :)


Ugye mondtam, hogy sokszor eszembe jut ez a sor. It's good to be me. :))

KÖSZÖNÖM LÁNYOK!

Egyébként ez az a Madonna dal  és pont akkor volt sláger, amikor a rókák megváltoztatták az életünket, de ez egy másik történet. :)

4 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

dejóóóóóóó:)
és a másik történet a rókákról? engem érdekel! :)

Lidércke írta...

Ó, de szép, de jó! :)))

Fércművek írta...

It's good to be me. :)

A rókákról csak röviden annyi, hogy először Angliában találkoztunk Lacóval, ahol este egy rövid tengerparti sétával kezdődött minden. Amikor hazafordultunk volna, észrevettük, hogy az apály előcsalogatta zsákmány reményében a rókákat és nyüzsgött tőlük a part. Óriásit kellett kerülnünk, hogy kikerüljük őket és hosszúra nyúlt az este, sokat beszélgettünk. Persze, amikor a többieknek elmondtuk elmaradásunk okát, akkor csak kajánul vigyorogtak, hogy persze, a rókák... :)) The rest is history :)

Hajnalka Nagy írta...

Ez kedves történet volt, köszi! :)