2012. szeptember 24., hétfő

Még mindig ősz :)

Őszinte leszek, szerelemes vagyok a charmokba. Mivel folyton visszamosolyognak, ha velük dolgozom, így nekem is mindig mosolyra áll a szám, ha a közelemben vannak. A jókedv tényleg ragadós. :)


Készítgettem a fülbevalókat, külön-külön, de aztán beugrott, hogy miért ne lehetnének együtt? The ultimate autumn companion. :)


A kerek bőrök, még a hasítottnál is szebbek, így hirtelen karkötőket is kezdtem készíteni. :)


Ezt a kombinációt még nyáron fontam, de persze oda nem illett. Viszont most gyorsan felöltöztettem az ősz apropóján.


Ez egy kísérleti szett, majd meglátjuk tetszik-e. :)

Mindenkinek sok mosolygást kívánok erre a hétre!

8 megjegyzés:

Kála írta...

Nagyon jók lettek! (Esetleg olyan képeken nem gondolkodtál még, ahol modell viselné az ékszereket? Tök jó lenne látni, hogy pl. a füli mekkora, a nyaklánc meddig ér, meg ilyenek.)

muzli írta...

Egyszerűen nem jutok el hozzád.:o(
A karkötőkből teszel fel valahova? Annyira szeretnék...
Detti

Hajnalka Nagy írta...

IGEN tetszik! az utolsó szett! ugye ő róla beszéltünk? :) gyönyörűséges!!! alig várom már!!
p.s.majd azért abból a bordó gyöngyből esetleg 1 középre is mehet(ne)süni és levélke közé...vagy az sok? :) Az első nagyon lógós füliből is kérek, amiben sok-sok charme van :)
A kerek bőrösek azok karkötők vagy nyakékek/láncok?:) az én szettemnek a lánca nyakra(nyak alatti dekoltázsra) felsimul? (lógósra nem akarom, nah:))

Raindrop írta...

Én meg szerelmes vagyok abba a fülbevalóba! Anyáááám!

Mázsa Viki írta...

Jaj olyan fülit szeretnék! Hol tudom megvásárolni?

norcsella írta...

Nagyon tetszik! S ezeket nem mutattad meg nekem?

BorsheCraft írta...

Mondtam már, hogy nekem is kedvencem az ősz? :) A kísérlet jól sikerült! Egy őszi reggeli valamikor?

Fércművek írta...

Kála: Igen, nagyon jó lenne egy modell, de azt hiszem egyszerűbb lesz egy szabó babát beszereznem. :) Már tervben van egy ideje. :)

Karkötők hamarosan lesznek Meskán és Etsy-n. :)

A lógós fülbevalót már feltöltöttem a Meskára.

Igen, jó lenne már egy reggeli/ebéd/bármi, de amikor viszonylag nyugi van, akkor ezt valahogy megérzik a betegségek és bekopogtatnak. Most van itthon egy lázasan pihegő Ambrus. :( Már csak remélem, hogy nem kapom el ezt az akármit...