2012. szeptember 13., csütörtök

Üvegkönyvek újra

Nagyon megfogyatkozott a készletem és persze ilyenkor keresik a legtöbben. Leültem hát és több estén át szavakra vadásztam, úgyhogy feltűnésük várható mostanában. Páratlan párosok is készülnek  a gyűrűk mellett. Én remekül szórakoztam velük, remélem nektek is tetszenek majd. :)

Ki ne szeretné a szép dolgokat? :)

Egy újabb lánykérő gyűrű a maga nyers egyszerűségében. :)
 
A Marsra szállás ihlette...

for the wonder-woman in you
Annak, aki vicces ajándékot keres...
Csinos hölgyeknek ajánlanám, akiknek humorérzékük is van és nem feltétlen a szimmetrikus dolgokért vannak oda. Tudom, így eléggé leszűkül a kör, de hátha... :)
 
ehhez semmit sem kell hozzáfűzni szerintem...

kertészeknek kötelező 



Mindenkinek ezt kívánom:

Szép napot!

Kakukk tojásnak még ide teszek egy hirtelen nagy népszerűségnek örvendő új fülbevalót is.



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Annyira jók ezek a szókivágásos gyűrűk és fülbevalók! Jókat mosolygok rajtuk és már elindult a fantáziám, hogy egy-egy alkalomra és szülinapra nem kéne e nekem is ilyesmivel előrukkolni, mármint ajándékként:)))))))))))))))
Egy kérdés: az "Action Hero" füles mennyibe kerülne?:) Köszi, Zkriszta

Fércművek írta...

Ezek a fülbevalók 2500 forintba kerülnek. Örülök, ha tetszenek. :)

Sofie írta...

Nagyon ötletesek!