2012. október 24., szerda

Halloween

Közeledik. Itthon nem mindenki szereti, gondolom mert nálunk más ez az ünnep. De szerintem nincs avval gond, ha máshol ezt máshogy ünnepelik. Mert ott viszont nagyon. De gondolom ugyanilyen kreatívan fognák fel, ha náluk lenne farsang.
Már volt, akinek tavaly is ígértem, hogy készítek valami "helovíneset", de valahogy kimaradt. Idén sem vittem túlzásba, de egy very limited edition azért született.


És egyesével, mert olyan jó volt fényképezni ezeket az őszi darabokat ragyogó őszi időben. :)


de ne véreset is készítettem :)


már hónapok óta várta ez az üveglencse, hogy eljöjjön az ideje


ehhez nem kell sok kommentár, minden Halloween szín benne van


persze, hogy elő kellett vennem a narancsbőrt, a csillogó üveggyönggyel egyszerűen nagyszerű

És hogy mit szeretek én a Halloween-ben? A karácsonyi lidércnyomást. Szerintem remekmű. Mi kívülről tudjuk és alig várom, hogy a gyerekeknek is megmutassuk, de az még arrébb van, mert amennyire mese, annyira ijesztő, én belátom. Tim Burton azért zseni. Danny Elfman, a zeneszerző nem különben.  :)



3 megjegyzés:

Kála írta...

Az a kockás gyönyörűséges szett talált már magának gazdát? Ha nem, akkor szeretném kérni!

Fércművek írta...

Nagyon örülök, ha tetszik. Írtam. :)

Névtelen írta...

Csodásak! Nekem is a kockás nyaklánc füli szett tetszik a legjobban, nagyon szépek! A Karácsonyi lidércnyomás nálunk évek óta óriási kedvenc, köszönhetően kedves férjuramnak, aki nagy Tim Burton rajongó. Szerintem remek darab, nálunk már a gyermek is látta, többször is, sőt, már énekli is, ha beindítjuk:)) Kriszta