2012. október 16., kedd

Üvegkönyvek - csoportkép

Mivel sokan írták már, hogy nem jutnak el vásárokba és így esélyük sincs a teljes készletet látni és sajnos nekem sincs időm mindent feltölteni a boltokba, ezért azt gondoltam ki, hogy időnként megörvendeztetlek benneteket egy-egy csoportképpel. Ezek készen lévő, rögtön postázható darabok.

Első körben üvegkönyveket hoztam, mert már többen kérték őket. Róluk tudni kell, hogy egyedi darabok, mivel nem nyomtatott, sokszorosítható dolgokról van szó, hanem könyvekből ollózott szövegekről. Megrendelést sem vállalok belőlük, tehát az alábbiakból lehet csemegézni aktuálisan. :)


Kattintsatok rájuk és úgy nagyobb méretben is megjelennek majd.




A képekért elnézést, ez a legtöbb amit ebből a borongós időből ki tudtam hozni. :(
 A láncok 3000 forintba kerülnek.
Az info@fercmuvek.hu-ra írjatok légyszíves, ha valamelyik megtetszett. 
Folyt. köv. 

8 megjegyzés:

PrettyChicks írta...

Esetleg Büszkeség és balítéletes darabok nem készülnek majd?
Petrus

Fércművek írta...

Még nem volt szívem belevágni. :) De majd szerzek egy példányt, amit még ki sem nyitottak és akkor nem lesz érzelmi kötődés. :)))

Lilla írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bejus70 írta...

:-D
És rajongóid lassacskán összeraknak egy könyvet az ékszereidből!

Fércművek írta...

De, biztos egyszerű lenne nyomtatni, csak én abban nem látok sok fantáziát. Pont ettől el is veszíti az egyediségét. Nekem. Evvel sokkal több teendő van, időigényesebb egy-egy szó vagy szókapcsolat megtalálása - de szerintem így valóban egyedi darabok készülnek. Nem mellesleg olyan jó, amikor egy általam kiollózott szó vagy gondolat megleli a gazdáját. :)

PrettyChicks írta...

Remélem sikerül beszerezned egy olyan példányt, mert egy darabra belőle biztos igényt tartanék. Mondjuk egy Mr. Darcyra. :DD

Fércművek írta...

Naná, avval kezdem majd. :)

Anna írta...

Óhh, bárcsak már itt lenne a fizetésem....:D