2012. december 25., kedd

Karácsony 2012

23-án a WAMPon állva nagyon sanszos volt, hogy idén nálunk energia- és időhiány miatt elmarad a karácsony. Jártányi erőm alig volt, amikor kipakoltuk itthon az utolsó vásári installációt. Már csak arra vártam, hogy az aznapi licit véget érjen és én belezuhanjak az ágyba. Aztán ahogy közeledett a 10 óra, valahonnan erőt gyűjtöttem és a licit után elkezdtem a Jézuska munkáját. Amíg én a házat díszítettem és a kedvenc kézműves díszeink a helyükre kerültek, apa felállította a fát. Azt is gyorsan feldíszítettem és már csak az ajándékok csomagolása maradt. Hajnal kettőre készen is voltam. Nem kellett ringatni. De a reggeli öröm mindent megér, ahogy újságolják, hogy a Jézuska megint hozott nekünk karácsony fát. :) Tényleg hihetetlen élmény ez az ünnep gyerekekkel.


Lidércke és Toritextil évek óta a díszeink 


Helló Moli fenyőfái pont karácsony előtt érkeztek


A legkedvencebb őrangyalom, talán az első MIMMes szépségek közül :)

És akkor jött a fa és az ajándékok:


Észreveszitek hol az én ajándékom? Igen, igen, ott egy férces borítékban. :) És megkaptam életem egyik legszebb, legkedvesebb ajándékát a fiúktól. Sokat dolgoztak rajta. Amit tudni kell róla, hogy egy kétoldalas nyuszkó készült. A fiúk válogatták hozzá a filcet. Barnus a türkiz, Ambrus a megfoghatatlan színű, talán világos zöld filcet választotta. A pocakhoz először rajzot készítettek, amit aztán textilre vasalt apa. Amikor evvel mind készen voltak, akkor apa (!) összevarrta.  Abszolút koprodukció. 



Egyébként most már értem, hogy apa mostanában miért volt elmélyedve a fércekben. Az elmúlt majdnem 4 évben sosem nézte őket, tőle az én egész ténykedésem nagyon távol áll, de gondoltam remek, megtört a jég, most már ő is értékelni tudja a munkámat. Tulajdonképpen tényleg ez történt, mert amíg dolgozott a saját nyuszkóján, rájött, hogy ez egyáltalán nem egyszerű dolog, rengeteg munka, öltés, szeretet kerül egy ilyen figurába. Az enyém is ilyen lett. Nem tökéletes és éppen ettől az. 

Remélem nektek is volt /van / lesz idén kedvenc ajándékotok. Megírjátok? :)

Boldog karácsonyt!

U.i.: Ha már személyesre sikerült ez a bejegyzés, akkor még felteszek két képet a fiúkról is, akik csak azért vettek fel inget és egyebet, mert a Jézuska készítette ki nekik. :)



10 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

Fantasztikusak a srácok! nagyon nagy boldogság lehet ez a kis nyuszkó Neked! :)
nekem a kedvenc "ajándékom" idén, mint legtöbbx, h.a férjem nem vár sokat, s ami van azt értékeli, soha semmit nem kritizál, (max megjegyzéseket tesz utólag, de) ilyenkor soha! :D
idén valóban se süti, se extra nagy főzés nem volt, csak minden lightosan! gyerekek zöldséges rizottót kaptak velünk együtt kis hallal, fehér bor (nekem), Michael Buble, gyerekek öröme az ajándékok bontása után, sok-sok játék közösen és NYUGI, kell ennél több?! :)

Fércművek írta...

Nekem is a nyugi a legszebb ajándék. Amúgy is, de egy ilyen december után tuti. :)

kisrumpf írta...

Nekem a meló agyoncsapta a karácsonyt, jovőre megpróbálok 22-én abbahagyni mindent, s a saját ünnepünkre koncentrálni. Még az uramat is befogom! Ideje, hogy kivegye részét a melóból.

S igen, a nyugit már nagyon vártam én is.

Halász Csilla írta...

a közösen alkotott nyuszkó nagyon éééédes,és jó ha az ember párja átlátja a munkáját.....az én idei ajándékomat nem részletezném,de a kis 3 éves sünicsoportosom nagyon örült a férces sünikitűzőnek :))

Fércművek írta...

Ildikó is nagyon örült a mandulának. :) Ha nem vagyok ott, el sem hittem volna, de rögtön felvette és nem volt ember, aki nem jegyezte volna meg az ékszereit. Köszönöm, hogy elkészítetted! :)

Mtunde írta...

Csodálatos ajándékot kaptál! Jó, hogy lett erőd a karácsonyi készületekre az utolsó pillanatban!

Nekem most az együttlét és a nyugalom volt a legfontosabb ajándék.

Julcsi írta...

Csodás ajándék! A fiúk pedig gyönyörűek és helyesek.
Az én legnagyobb ajándékom, hogy P. nem dolgozott karácsony előtt egy héttel, egyótt lehettünk és rengeteget-rengeteget segített. S itthon lesz még egészen január elejéig:))

Fércművek írta...

Az is nagy ajándék. :) Akkor remélem nem csak szépen, hanem nyugodtan is telt az ünnep. :)

Flóra - Gubolyka írta...

Az a piros zsebkendő a mellénykéken! Megzabálom! :)

Fércművek írta...

:)