2013. február 25., hétfő

Az idei év tavasszal kezdődik

Úgy döntöttem az idei év március 1-én kezdődik. Az eddigieket meg elfelejtjük, de legalábbis felrakjuk egy magas polcra, hogy ne érjük el. A nagy elhatározásom után azért kaptam még egy kis jelet fentről, hogy még inkább lassulj le, foglalkozz a mával, nem kell se a múltra, se a jövőre rágörcsölni. Az ovis farsang végén estem egy óriásit - de legalább az egész óvoda előtt :S - és csak úgy nyekkentem. Hétvégén még a bólogatás is komoly erőfeszítés volt. 

Régen örültem, hogy nem január 1., hanem február 1. volt a blog születésének napja, mert így az év végi hajrából felépülve, tudtam ide is koncentrálni. Most úgy néz ki, hogy idén ez csúszott egy hónapot. (és most lekopogom...) Pedig mennyi, de mennyi tervem volt. Például úgy képzeltem, hogy minden hónapban kipróbálok valami új technikát, új alapanyagot, csak hogy kreatívkodjak, új színt vigyek az életbe és talán a munkáimba is. Ez persze viccesnek hat, hiszen egy kívülállónak úgy tűnhet, hogy mást sem csinálok, de amikor az ember belemerül egy valamibe - na jó esetemben kettő valamibe, mert se a varrást, se az ékszerkészítést nem tudom lerakni - akkor néha érzi, hogy kell valami új. 

Hát idén foglalkoztam mindenfélével, ez igaz, de tény, hogy egyikkel sem szerettem volna, viszont az élet ezt osztotta, nem nagyon szokott kérdezni. (Pedig annyi elérhetőségem van, nem is értem miért nem keres meg fontos dolgok előtt, hogy egyeztessünk, hogy ráérek-e nagy változásokra, betegségekre, nyavalyákra...na mindegy. )

Így duplán, de nem, inkább triplán várom a tavaszt, mert már beérném egy új évszakkal is, most éppen nincsenek nagy terveim. 

Hihetetlen öröm árnyékot látni mert az már azt jelenti, hogy süt a nap. 


Mafla is rögtön megragadja a lehetőséget sütkérezésre.


(igen, az ott oldalt még mindig karácsonyi dekoráció a lépcsőn..khm... )

Közben persze folyik a munka, az nem állhat meg. :) Az üvegkönyvek is saját papírt kaptak és az alapanyagok sorába beléptek a régi levelezőlapok is. Volt már rá példa korábban, de még mindig az a lényeg, hogy egyedi, megismételhetetlen ékszer készüljön, sokszorosított alapokkal még mindig nem dolgozom. 


hóvirágok tavaszra

párizsi utcakép






3 megjegyzés:

Kála írta...

A hóvirágosat szeretném! Lehet?

Fércművek írta...

Már elkelt, de még van itt hóvirág, úgyhogy tudok készíteni. :) Írsz nekem? info@fercmuvek.hu

Eva írta...

így legyen! boldog új évet!:)