2013. március 5., kedd

Tavasz


katt a képre és már lapozható is a tavaszi kínálatom :)

14 megjegyzés:

Erika írta...

Ez annyira, de annyira szép! Rengeteg munkátok van benne, látszik, hogy szívből készült minden egyes darab és minden egyes oldala a katalógusnak. Gratulálok, további sok ilyet kívánok Neked :)

jeszizsu írta...

Jaj, de szép lett! :)

Gaby Erika írta...

Minden oldalát végiglapoztam és nagyon-nagyon tetszett! Gratulálok!

Fércművek írta...

Örülök és nagyon köszönöm. :) Már kattog az agyam a nyári verzión, de ezt előbb kipihenem, mert intenzív másfél hét volt a vele való foglalkozás. :)

tormacsillus írta...

csodaszép lett, annyira profi vagy minden téren, imádom, h mindig új ötleteid vannak a gombokkal, és ezek a fotók, annyira stílusosak, a szürke háttérrel..gratulálok!

Fércművek írta...

Igen,, lehet, hogy a szürke az új fehér, mert nagyon megtetszett nekem is. :)

tormacsillus írta...

nekem a szürke lesz az új sárga..a nappali falán, ezek a képek meggyőztek a szürkéről:)

Fércművek írta...

Akkor már érdemes volt elkészíteni a katalógust. :)

Beusz írta...

Gratulálok a katalógushoz! Nagyon jól sikerült!

Boróka írta...

Nekem is nagyon tetszik! Én is hordanék ilyet, nagyon szépek4 Gratulálok4 :)

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

I used to be able to find good information from your blog articles.



Also visit my page; modern kids furniture

AgateChristina írta...

Hű, rettenetesen irigy vagyok az ilyen katalógusokra, nagyon szép és én is mindig gondolkodom ilyenen, de ha lenne rá időm és össze is tudnám hozni, sajnos látványtervben nem lennék ilyen jó, akkor meg nincs értelme, úgyhogy mindig el is vetem az ötletet, cserébe gyönyörködöm a tiédben :)

Fércművek írta...

Nagyon örülök, hogy tetszik. Lapozgasd kedvedre, hamarosan jön a nyári, mert most nagy kedvem van ilyen formában összefoglalni a formákat és mintákat. Kapóra jön minden szezon. Valahol ez is az alkotás része. :)