2013. május 22., szerda

Kérdőív

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki szánt rá időt és kitöltötte a kérdőívet. Nagyon hasznosnak bizonyult. Sok mindenben megerősítést kaptam és volt, hogy magam is meglepődtem a válaszokon. Vagy mert én nem is gondoltam rá, vagy mert már régóta tervezem és jó olvasni, hogy más is ilyen irányba terelgetne. 
Elmondhatatlanul jó érzés, hogy a többségnek kedvére való a fércművek tevékenysége, örömet okoznak az elkészített fércek, ékszerek, történetek, találkozások fűződnek hozzájuk. A legnagyobb öröm, hogy szinte egyhangúan arról írtok, hogy a derű, a jókedv és a pozitívum kapcsolódik a fércművek névhez. A jövőben is mindent megteszek majd, hogy ez az érzés csak fokozódjon. 
Az utóbbi időben értek kritikák, hogy ne hagyjam külső tényezők miatt ezt a derűt eltűnni, a fércművek életéből száműzzem a negatív érzéseket, történéseket, mert nem tesz jót a már kialakult képnek. Természetesen levontam a megfelelő konzekvenciákat és teljesen igazatok van, a jövőben is a mosolyé lesz a főszerep, de azt azért el kell mondanom, hogy ez az év különösen szomorú nekem. A fércművek - néhányak elképzelésével ellentétben - még mindig egy szinte egyszemélyes, de max. családi vállalkozás. Emberből vagyok, mostanában különösen érzékeny, szomorú emberből. Édesapám betegsége és elvesztése nagy törés volt, talán még nem is fogtam fel igazán, hogy mit veszítettem és mit veszítettek, akik őt olvasták, szerették, tisztelték. Azt viszont pontosan tudom, hogy az elhivatottságomat, a munkamorálomat, a szenvedélyes alkotás iránti vágyat többek között tőle örököltem. Tökéletes példa volt arra, hogyha valamit meg szeretett volna írni, csinálni, akkor nem volt előtte akadály. Addig ment, amíg készen nem lett. Nagyon remélem, hogy az életemet hasonló elszántsággal fogom élni és az elmúlt időszak legfontosabb üzenete az volt, hogy az ember kövesse és valósítsa meg az álmait. Ebben a dimenzióban csak ez az egy esélyünk van, kár halogatni. 
Így ezen az úton maradok és amíg egy embernek is örömet okoz, amit csinálok, addig lesz fércművek. 

Természetesen jövök ám a nyertessel is. A kérdőívet névvel, elérhetőséggel 474-en töltötték ki. Közülük sorsoltam ki a Meska boltban vagy a WAMPon felhasználható 10.000 forintos utalvány nyertesét:

Gárdonyi Zsuzsanna

Sajnos csak egy nyertes lehet, de mivel szívem szerint mindenkinek megköszönném, hogy rám szánta az idejét, ezért azt találtam ki, hogy a júniusi és júliusi WAMPokon a KÉRDŐÍV varázsszó ellenében 10% kedvezményt adok minden vásárlónak. 
Még egyszer nagyon köszönöm a segítségeteket!

Hogy ne maradjon illusztráció nélkül a bejegyzés, ezért hoztam egy képet a hamarosan elkészülő nyári katalógusból.




1 megjegyzés:

Dia írta...

Szia Judit!

Először is őszinte részvétem apukád halálával kapcsolatban - én most döbbentem meg, hogy ő a Te apukád volt, sokat olvastam tőle írásokat, de nem is sejtettem, hogy az apukád... így még jobban megdöbbentett.
DE!!! Ahogy írtad is, tanulj tőle, meríts belőle erőt és továbbra is LEGYÉL MINDIG OLYAN MOSOLYGÓS, AHOGY A MUNKÁDBAN IS MEGISMERTÜNK!!! :-) :-)