2013. május 23., csütörtök

Nyár

Az én szűrőmön keresztül. Pedig azt hittem idén már nem lesz belőle semmi, mert volt egy időszak, amikor semminek nem láttam értelmét. Aztán ezen átlendültem, gondoltam, hogy ha dolgozom, majd segít. Így is lett. Sok apró lépésből áll egy ilyen katalógus elkészítése. (Nekem főleg, mert nagyon nem értek hozzá hivatalosan. :) ) Amikor már hetek óta evvel kelsz és fekszel, van egy pont, amikor már semmilyennek sem látod. Olyan, mint amikor egy értelmes szót sokszor mondasz egymás után és lassan elveszti az értelmét. Na, akkor kell egy kis szünetet tartani. A szünet után ma sikerült befejezni, úgyhogy megmutatom. :)


katt a képre

8 megjegyzés:

anyahajó írta...

wow! Egyik szebb, mint a másik! A kedvenceim a szitakötés téma meg a cserélhető medálok. Meg a kékárnyalatos nyaklánc meg, meg, meg.

Anna írta...

Minden oldala a katalógusnak gyönyörű, választani sem lehet, olyan sok szépséget rejt.

Évi (Vica) írta...

Nagyon jó :) Kedvencek a hajósak, meg a hajós vasmacskásak, meg a teknős és a szitakötő gombbal :)

Kisnyul / Andi írta...

Csúcs! A szitakötős motívum a kedvencem (ezért fogok dolgozni) és a teknősös bedugós füli meg a gyűrű!

Hajnalka Nagy írta...

fantasztikusat alkottál már meeeegint! :)

Mács írta...

Elképesztően szép katalógus. Egyből kedvem támadt beszerezni néhány új fércművek ékszert! :)

Beranil írta...

Nem kis munka lehetett összerakni, de szerintem megérte mert nagyon szép lett. A tűzzománc cseppek nagyon jók a gombokkal, nekem az a 2 oldal a kedvencem :)

hentaii írta...

Igazán ízléses, szép munka!