2013. szeptember 24., kedd

Vica csodálatos őszi képei

Vica képeivel több mint két éve találkoztam először a Meskán. Szerelem volt első látásra. Azóta is tart. 
Sokan, sok mindenért szidják a világhálót, a számítógépeket, de én hálás vagyok, mert minden hátránya, rossza hatása mellett, az évek során rokonlelkekkel is voltak nagy találkozások, amik net nélkül talán sosem történnek meg. 
Vicáért is hálás vagyok a sorsnak, találkoztunk már itthon is, de Londonban is összefutottunk. Amellett, hogy tündér személyiség, jó barát, akivel mindent meg lehet beszélni, fotósként művésznek tartom. A képeit legtöbbször festményekhez tudnám hasonlítani. Egy-egy pillanatot kap el, de mégis egész történeteket mesél. 
Itt bekukkanthattok Vica világába:



Legnagyobb örömömre, most egy fotósorozat erejéig összekapcsolódott Vica és a fércművek világa.

Alap koncepció, hogy saját képeket használok minden felületen, de az a szerencse ért, hogy Vica készített az induló webáruházhoz képeket az őszi ékszerekről. Ezen a héten most ezek a fércművek virtuális kirakatának képei a webáruház nyitó oldalán. Nézzétek meg mindet. Oda vagyok értük, de ez a sünis csendélet... hát ezt még bekeretezve ki is teszem itthon. :)



Itt is nagyon köszönöm! :)

Szép őszi napot mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések: