2013. október 7., hétfő

Ajándék

Az elmúlt két-három hét rengeteg munkával telt hála nektek. :) Nagyon köszönöm, hogy a webáruház tesztüzeme alatt is már ekkora az érdeklődés. Az elsőként ajándékba szánt madárkák mindegyike kiröppent már, úgyhogy sürgősen új meglepetésen kellett gondolkodnom. A sok visszatérő vásárló ihlette a következő akciót, mert ahogy egyre több ékszerre tesznek szer, bizonyára jó lenne nekik egy ékszertartó is. És ha már ékszertartó, mégsem utazhat üresen majd a nyerteséhez. Telepakoltam. :)


Egész októberben tart az akció. Ha 5000 forint értékben vásárolsz - a postaköltség nem számít bele - , a neved bekerül a kalapba és így esélyed lesz megnyerni ezt a teli ékszerdobozt. A csomag értéke 29.900 forint. November elején jövök a nyertessel, aki remélem lefotózza majd nekem hova is került a kis bőrönd. :)

Az ékszerbőrönd tartalma:

1 türkiz karkötő nyuszkó fityegővel
1 TRIO bross őszi színekben
1 nyuszkó lánc, mert azt egyszerűen muszáj :)
1 elmúlik karkötő türkiz bőrrel - a legnépszerűbb termék eddig
1 narancs bőr fülbevaló - mert itt az ősz
1 üvegkönyv gyűrű - beautiful felirattal - azt hiszem nem kell magyarázni :)
1 masni lánc narancs bőrrel - passzoljon a fülbevalóhoz
1 türkiz bőr gyűrű 
1 kódex barna bőr gyűrű
1 carpe diem feliratú csíkos gyűrű - mert ez az egyik legfontosabb üzenet

A csomag készpénzre nem váltható és a fotón látható ékszerekkel küldöm november első hetében. 

Akik az első napokban már vásároltak októberben, de rendelésük nem érte el az 5000 forintot, azoknak is van esélyük, mert ha októberig kiegészítik a rendelésüket, akkor szintén bekerülnek a kalapba. :)

7 megjegyzés:

Noresz írta...

kimeríthetetlenül kreatív, professzionális és eközben nagyvonalú vagy! :) (és nem szoktam a neten dicsérgetni általában senkit, de már nem tudom visszatartani)

M-ici írta...

Óóó, még a "narancs bőrrel" együtt is bevállalnám. :D Még a végén vásárolok.

Fércművek írta...

Igen, ezt a narancs bőrt még én is szeretem, de nagyon. :) Puszi nektek kedves alkotótársak! :)

RanaMama írta...

Szia! Nagyon kedves holmik! :) De nem találom a webáruházat (biztosan én vagyok béna..)... :O

Fércművek írta...

www.fercmuvek.hu - itt megtalálod. :)

InnerScream írta...

Olyan csoda az egész! :)

Fércművek írta...

Örülök, ha tetszik. :)