2014. január 4., szombat

2013

2013 a végletek éve volt. A múlt és a jövő is ott figyelt a hétköznapokban, a mély szomorúság és a nagy örömök is utolértek. Tulajdonképpen most van csak időm, hogy ez mind leülepedjen bennem, mert olyan hirtelen történtek a dolgok, következtek egymásból, ahogy a dominók dőlnek le.  

Az év elején úgy gondoltam, hogy nem is lesz miről írnom, mert már januárban kisiklottak a hétköznapok. Pár hónappal később apukám elvesztése nagy trauma volt és hirtelen minden értelmetlennek tűnt. Tettem a dolgomat otthon és a fércművekben is, de legbelül mindent belengett a szomorúság,.
Szerencsére egy idő után rám talált az üzenet, hogy amíg itt vagyunk, ebben a dimenzióban, addig kell kihozni a helyzetünkből, amit csak lehet. Régen halogatott dolgokat, merész álmokat kaptam elő és vetettem bele magam a munka sűrűjébe. Ez sokat segített rajtam és így év végén, az összegzés után már leírhatom, hogy sokat lendített a fércműveken is.

Ha képekkel kellene illusztrálnom az évet, akkor a 4 katalógust tenném ide. Óriási öröm, hogy milyen szeretettel fogadtátok őket, mennyi dicséretet kapok tőletek. A kedvencem, mikor megkérdezik, hogy hány ember dolgozik ezeken a kiadványokon. Még mindig csak egy. J





A legnagyobb idei lépés, kihívás, változás, fejlesztés, kockázat és munka a webáruház megnyitása volt. Kicsit olyan volt, mint a nyári lakásfelújításunk. Az ember elképzel valamit és a végén sokkal, de sokkal több munka lesz, az eredmény pedig jobb, mint képzelted. Így volt ez a webáruházzal is. Hónapokat készítettem elő. Ahogy eddig is mindent, ezt is nulláról kellett megtanulni. Nem mondom, hogy nem volt sírás, csapkodás, de hamar jöttek a sikerélmények is.


A nyitás minden várakozásomat felülmúlta, végtelenül hálás vagyok nektek, vásárlóknak, hogy beérett a munka gyümölcse. Karácsonykor csak fokozódott az érdeklődés és nagyon léleksimogató arra gondolni, hogy idén még több fa alatt volt fércművek ajándék, mint az eddigi években.


A következő pár hét az év értékeléséről szól és 2014 megtervezéséről, elindításáról. Már most bizton állíthatom, hogy lesznek újdonságok, meglepetések, változások, mert folyamatosan a Carpe diem üzenet lebeg előttem. Ezt kaptam aputól útravalónak az elkövetkező évekre. Valósítsd meg az álmaidat, mert pont most és pont itt van rá lehetőség.

Az első újdonság, hogy mostantól az egyszemélyes vállalkozás helyett hivatalosan is családi vállalkozásként működik tovább a fércművek. Megmarad a családias jelleg, de a szaporodó teendőket már nem tudom egyedül ellátni, mert a napok még mindig csak 24 órából állnak. J


Remélem jövőre is itt lesztek és 2014-ben is egy remek évet zárhatunk majd. 


5 megjegyzés:

Dorina Barna írta...

"Ezt kaptam aputól útravalónak az elkövetkező évekre. Valósítsd meg az álmaidat, mert pont most és pont itt van rá lehetőség."

Ez nagyon szép volt! Megkönnyeztem! :)

Sok sikert kívánok neked a 2014-es évre is! :)

Eva írta...

pont mint Dorina. ezt akartam írni, talán más szavakkal. és egy nagy köszönömöt is!

hentaii írta...

Amikor az ember mélyponton van, onnan lehet a legnagyobb lendülettel felrepülni!
Gratulálok a sikereidhez! Csodálatos dolgokat alkotsz!
Sok erőt, kifogyhatatlan inspirációt, és alkotó kedvet kívánok az új évre!
üdv: Ivett

Bombi írta...

Gratulálok! Nagyon inspiráló és felemelő olvasni. Egyszer azt olvastam Rólad, hogy nagyszerű üzletasszony vagy, de nekem nem ez jut az eszembe a Fércművekről, hanem a szív és a lélek. Köszönjük!

Fércművek írta...

Nagyon köszönöm a kedves hozzászólásokat, szép évet kívánok mindannyiónknak! :)