2014. január 14., kedd

A téli katalógusról - 1.rész

...még nem is írtam. Persze a képek magukért beszélnek, de én azért mesélnék róla. Arról, hogy mi mindennel találkoztam az előkészítése alatt. 

Az nem titok, hogy tavaly teljesen belehabarodtam az 50-es, 60-as évekbe. A porcelánokkal kezdődött - és folytatódik :) - de másra is felkaptam a fejem. A téli ékszerekhez mindenféleképpen szerettem volna egy olyan képet, ahol régi képeslapok adják a hátteret. Elkezdtem hát kutatni, keresni nekem tetsző darabok után. Rátaláltam Szilas Győző grafikáira és tudtam, hogy megvan, amit kerestem. 


Kedves, játékos, egyszerű.

Természetesen utánanéztem a többi munkájának is, ami elérhető a neten és mondhatom, hogy új kedvencet találtam. :


egy kis nyár is:


A másik kedvencem, ami bekerült a katalógusba a stílusos síelés háttereként, egy Rozs Endre lap:


Ezen kívül még jelöletlen kis grafikákat választottam. 
Sajnálom, hogy nincs a hátoldalukon név.


Nagyon jó érzés ilyen régi, elfeledett darabokat találni, megszeretni, újra bemutatni. :)

4 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Tényleg helyesek az összes téliek, de valamiért most a nyári jobban megtetszett... :o)

Gerda Kóczán írta...

Kedves Judit!
Megkérdezhetem,hogy milyen géppel készíted a blogodon lévő fotókat?Nagyon szépek!
Én már több fényképezővel próbálkoztam (apró tárgyak közeli,beltéri fotózásánál),de kevés sikerrel..
Köszönöm előre is válaszod,szép estét!

Gerda

Fércművek írta...

Most már hosszú évek óta egy Canon 450D-vel fotózok. Nagyon szeretem, bár nem nagyon értek a gépekhez, ez egy régebbi darab. :)

Minati Natalia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.