2014. szeptember 10., szerda

10. nap

A nap képét pár perce fotóztam. Mert jól meglepődtem. Ambrus most kezdte a sulit. Az első napokban a tanítónéni mesélte, hogy jól meglepte őket Ambrus, mert amikor a szabadidőről kérdezték a gyerekeket, akkor a szokásos biciklizek, bogarakat gyűjtök, tévézek mellett ő azt mondta, hogy szabaidejében otthon pöttyöket rajzol,majd összeköti azokat, hogy megnézze mi jön ki belőlük. Jót mosolyogtam, fantáziája az van, ezt eddig is tudtam. Pöttyözni még nem láttam, de tény, hogy rögtön megjegyezték maguknak. :) Erre pár perce mellém perdült és az aktuális megrendelős, jegyzetelős, firkálós papírom közepére elkezdett pöttyözni, majd összekötni. Ez lett belőle:


Anya, ez egy sárkány, aki éppen az ujjait számolja.
Megint jót mosolyogtam és ezek szerint tényleg ezt csinálja a szabad idejében, mert azóta még pöttyözött egy kost és egy szörnyet. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kooooos! Juj de jó! Lehetek telhetetlen és kérhetek róla is képet? Esetleg megfércesíteni? :) Virág

Katalin írta...

ez de jó már
tényleg
:)))