2014. szeptember 25., csütörtök

24. nap

Van nektek is olyan kedvenc művészetek, akivel szívesen találkoznátok, beszélgetnétek? Nekem a kutatásaim alapján több is. Azt már tudjátok, hogy az utóbbi időben nagyon érdekelnek a 60-as, 70-es évek porcelánjai. Kellő irodalom hiányában a figurák gyűjtése sem könnyű, de a tervezők kilétét még nehezebb kideríteni. Külön feladat, hogy megtaláljam őket. Aki még életben van a 70-es, 80-as éveiben jár. Mivel nincs feljegyzés a munkáikról, a legbiztosabb forrás, ha őket keresem fel és velük beszélgetek. Ma is létrejött egy ilyen találkozás. N. Szonntag Évát kerestem fel. Külön szeretem az ilyen alkalmakban, hogy nem csak a munkába kapok bepillantást, hanem egy régi közösség életébe is. Példaértékűen összetartanak a mai napig, szakmai féltékenységről még hírből sem hallottak szerintem és olyan szeretettel beszélnek egymásról, ami igazán irigylendő. Én pedig boldog tulajdonosa vagyok a korszak tárgyi lenyomatainak. :)


A három királyok ketten. Vagyis nem volt idő vagy lehetőség a gyárban elkészíteni a harmadikat, így a jobb szélső lett duplázva és így lettek Három királyok. Sosem tudtam volna meg, ha nem beszélgetünk. :)

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

De jó ez! Mármint hogy ennyire lelkes vagy és képes vagy utánamenni a dolgoknak. Szerintem ez ugyanolyan irigylésre méltó:)

Fércművek írta...

Hívhatjuk megszállottságnak. :)