2014. szeptember 3., szerda

3. nap

Tudom, hogy sokan a káoszból is képesek csodát alkotni, de nekem rend kell. Mindennek legyen helye, pontosan tudjam miért hova kell nyúlni. Úgyhogy a nagy munkákat mindig rendrakás előzi meg. Hogy aztán egy perc alatt tele legyen az összes asztal. 

A mai pillanatfotó a kontroll tükröt felhasználva készült. Igen, fel is szoktam próbálni, amit készítek, ehhez kell a kontroll tükör. Ami nem mellesleg remek szerszámtartóként funkcionál. :)


Kedvenc londoni szerzeményemben, a nyomdai kis fiókban már sorakoznak az őszi alapanyagok. 


Rövid ideig lesz ilyen. :)


Induljon a munka!

Szép napot!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tiduj! A harmadik fotó Uram Isten! Ezt igazán meg kellett örökíteni....elképesztő... gyönyörűséges!!! :)Ildi

Ildikó írta...

Én csak a teljes káosz előtti pillanatban vagyok képes ilyen rendrakásra, de utána olyan jó újra asztalhoz ülni.

Fércművek írta...

Igen, szétpakolni is szeretek, de előtte kell egy "fehér váaszon". :)

Andrea Katona írta...

Óóóóó, de jóóóó! :D nagyon jók a képek, nekem külön öröm, hogy láthatom, hol készülnek a kedvenc ékszereink! :D

Ui: ez az első blog amit elkezdtem olvasni, de ezt tuti nem fogom abbahagyni! :D