2014. szeptember 8., hétfő

8. nap

Ma remek képeket készíthettem volna a vásári kipakolásról, a múlt hétről mostanra torlódott megrendelések készítéséről és gyors csomagolásáról - na erről lehetett volna, mert a borítékok - szerintem - szebbek, mint régebben, na ezt majd pótolom - és a maratoni szülői értekezletről, de inkább még egy tegnapi képet hoztam. Mert olyan jól berendezkedtünk az új standon, még virágot is vettem, hogy még otthonosabb legyen. :)


Nehéz elfelejteni a nénit, akitől vettem a Deák téren, mert amikor már elvettem a virágokat mondta, hogy gyógyszerre kell a pénz, mert nemrég az utolsó gyerekét is eltemette és egyedül maradt 91 évesen. Ha újra arra járok és ő is ott lesz, biztos újra veszek tőle és lehet, hogy leülök mellé egy kicsit beszélgetni, mert lehet, hogy nagyobb szüksége van rá, mint arra pár száz forintra a gyógyszerekre. 

1 megjegyzés:

Zsuzska írta...

A jó Isten adjon Neked idöt hozzá...