2014. november 26., szerda

39. nap

Általában kitartó vagyok. Vagyis bizonyos dolgokban. A kötelezőt nem szeretem. Akkor sem, ha magamnak adom ki a feladatot. Talán ezért bicsaklott meg a 100 napos project. Vagyis dehogy, hiszen ki írta elő, hogy egymást követő napokon írjak? :) Szóval folytatódik, ki tudja milyen rendszerességgel...

Az elmaradozás idejére tehető, hogy elkezdtem dolgozni a téli katalóguson. Ilyenkor ez a tevékenység mindet visz. Időt, figyelmet, energiát. Ennek a súlyát nagyon éreztem, mert úgy döntöttem, hogy ebben a formában ez az utolsó. Kell egy kis frissítés, valami más. Ez a 9. katalógus. Szépen összefoglalja a szezonokat, de jövőre egy más megközelítéssel is megpróbálkozom.  Így különösen izgultam. Mindegyik előtt ott volt a mázsás kő a szívemen, hogy vajon tetszik-e, de szerencsére mindig hamar legördült, mert szerettétek őket. :) Szeressétek ezt is, aztán jövőre más szisztéma szerint mutatom majd be az újdonságokat, illetve másból készül majd katalógus.


katt a képre