2015. február 2., hétfő

Egy párhuzamos univerzumban...

van nekem egy másik életem is. Simán ki tudnám tölteni a napi 24 órámat evvel is. De ebben a dimenzióban csak lecsippentek a munkanapokból, hogy evvel is tudjak foglalkozni. 
Korábban már írtam a fércművek melletti hobbimról. És most mutatok egy kincset:



Igen, ez kincs, ne tessék mosolyogni. :)
Másnak valószínűleg csak egy régi, kopott iratrendező, de nekem hihetetlen - feldolgozandó - információ halmaz. 



Jegyzökönyvek.
Zsűrizett tervek, amik aztán majdnem minden családban a polcokra kerültek. A 60-as évek végétől. A formák közül sok ismert. A tervezőket viszont sokszor homály fedi. Ebben segít nekem ez az iratrendező, csak legyen rá időm. 


Mai öröm rovatunkat olvasták. :)

5 megjegyzés:

Julcsi írta...

Ne mondd, hogy ehhez is egy lomin jutottál hozzá!

Fércművek írta...

Nem, egy kedves tervezőtől kaptam kölcsön. Ilyen nem terem minden bokorban, még a gyárban sincs. :)

Zsuzska írta...

Nem nagyon értem, de Veled örülök!

Fércművek írta...

Eredeti dokumentumok porcelán tervezők neveivel és évszámokkal. Nagy kincs. :)

Julcsi írta...

Na jó:)) Mondjuk megérdemelted volna!