2015. február 11., szerda

Pasztellek

Már januárban megérintett a tavasz, mert csupa csajos, rózsás dolgot rendeltek egy boltba. Azóta még többet. Nem mondom, hogy mindig fekszik ez a stílus, de a téli szürkeségben - puha fehérség híján - nagyon jól esett ez a fajta színterápia. És akkor itt a nyakunkon a Valentin-nap, ha ünnepli az ember , ha nem. Tavaly az élénk piros ugrott be róla elsőként. Idén - biztos az előzmények hatására :) - pasztell leánykérő gyűrűk gurultak ki a kezem alól. Idén nekem ilyen puha a szerelem, nem harsány vörös. 


Az asztalomon sokszor hasonló a látvány. Még a szokásos fehér csomagolás is csajosodott, tavasziasodott egy kicsit. 



3 megjegyzés:

Julcsi írta...

Én ennek nagyon örülök:)))
A kezemet ugyan már megkérték, de a világos árnyalatok a gyengéim:)

Fércművek írta...

Gondoltam is rád, amikor készítettem őket. :)

boGár krea írta...

Nagyon szépek, én is inkább ezeket választanám, mint a pirosat. (vicces, hogy pont erre a hétre időzítettem én is egy pasztell púderes válogatást - olyan romantikusak vagyunk, így Valentin nap közeledtével... :D )